Білий дим з мотоблока. Причини та усунення.
Мотоблок або одновісний трактор. Це незамінний помічник у сільському господарстві, який спростить виконання ваших завдань, а саме: обробка ґрунту, прибирання снігу, скошування трави, перевезення вантажів і багато іншого.
Бум мотоблоків захопив і наш ринок.
Як і будь-яка техніка, мотоблоки, вимагають належного догляду. Адже в процесі експлуатації зношуються змінні деталі: паливний фільтр, вижимний підшипник, диск зчеплення, ремінь привода, ремінь генератора, підшипник натяжителя ременя генератора та ін Несвоєчасна заміна цих елементів може привести до більш витратним і дорогого ремонту. Будьте уважні, при користуванні звертайте увагу на дим.
Причин появи білого диму в мотоблоки кілька.
Одна з них, це вихід з ладу одного або декількох елементів паливної системи, таких як форсунка (інжектор), паливний насос.
Нерідко виникає ситуація, коли водій, помітивши білий дим вирішує дістатися до місця прибуття. З нашого досвіду радимо, не мучити машину. Негайно припинити роботу! Ваше нехтування правилами експлуатації може коштувати вам великих витрат на ремонт. В результаті ви можете отримати перегрів агрегату, що призводить до виходу з ладу поршневої групи, деформації головки, пробиття прокладки з витікаючими наслідками. Що ж робити?
Варіантів кілька:
• заглушити мотоблок, залишити його на місці поломки, придбати деталі, що вийшли з ладу і замінити. Так, зробити це все враховуючи, що ви стоїте посеред поля дуже важко, плюс ви не захочете залишати свою техніку без нагляду.
• ризикнути і спробувати доїхати до місця призначення, де ремонт техніки зробити набагато зручніше, і ніхто її не вкраде.
Що б не опинитися перед складним вибором, пам'ятайте, що кращим варіантом буде своєчасне технічне обслуговування.
Причини виникнення білого диму:
Паливо низької якості.
Несвоєчасна заміна паливного фільтра.
У вас часто закінчувалося паливо (іноді вистачає трьох разів).
В результаті всього цього завоздушилась паливна система, плунжерна пара терлась насухо, ушкодилася, почала підклинювати і погано подавати паливо у форсунки (інжектора), або взагалі перестала подавати.
Рекомендації:
1. Стежте за рівнем палива в баку.
2. Не зволікайте з заміною паливного фільтра.
3. Не допускайте попадання повітря в паливну систему.
4. Перевірте цілісність паливних шлангів і трубочок.
Так, ми не роботи, виконати інструкції на 100% не завжди виходить. Візьміть собі за правило завжди мати при собі хоча б розпилювач, а краще форсунку (інжектор), це вбереже вас від зайвого клопоту та додаткових витрат.
Любіть і доглядайте за своєю технікою. Наші машини – наші помічники.